Na spletu o uspehu odločajo nešteti dejavniki, med katerimi bi se pravzaprav težko omejili le na peščico, ki jih lahko predstavimo v kratkem besedilu. Lahko pa izpostavimo kar enega, ki morda celo izstopa – to je izgled spletne strani, ki vsekakor odloča o tem, kako se bodo na ponudbo odzvali obiskovalci. Da bi zainteresirane radovedneže pretvorili v stranke, moramo spletišče opremiti s privlačnimi elementi, ki usmerjajo kupca skozi nakupni proces. Ti elementi so nadvse dovršeni, saj lahko že najmanjši detajl naredi veliko razliko.
Vizualni aspekt je zelo poudarjen že v začetku, ko se trudimo pridobiti obiskovalce na spletno trgovino. Morda se za to uporabljajo spletni oglasi, ki morajo radovedneže seveda prepričati v klik. Spletni oglasi, če niso sestavljeni le iz besedila, imajo običajno drzne barve in oblike, ki pritegnejo pozornost, veliko bolj učinkovite kot statične slike so animacije ali celo videi, pozornost pa bo gotovo pritegnil zvok, čeprav se bodo s tem spletni oglasi nezainteresirani publiki hitro zamerili.
Najboljše spletne trgovine pa se seveda ne izkažejo le s svojim oglasnim gradivom, temveč se njihove prednosti najbolj pokažejo na sami spletni strani. Vsak aspekt grafične podobe je zelo pomemben – že takoj opazimo, ali je spletišče urejeno in elegantno. Grafična podoba mora biti usklajena in čista, tako da funkcionalnost spletne strani dopolnjuje, ne moti. Usmerjati mora kupca skozi nakupni proces. Predvsem je pomembno, da optimiziramo vizualno podobo navigacije, nato pa se posvetimo še predstavitvi izdelka. Izdelke opremimo s slikami, ob te pa sodijo tudi drugi grafični elementi. Običajno imajo najboljše spletne trgovine nabor usklajenih grafik, s katerimi sporočajo kaj o posebej ugodnih cenah, stanju zalog, brezplačni poštnini in podobno.
V želji po kar najlepši podobi spletne strani ali trgovine se lahko hitro uštejemo – običajno velja reklo manj je več, tako da ne smemo na spletišče naložiti preveč motečih grafičnih elementov.