Spletno oglaševanje je praktično vseprisotno, saj skorajda ne poznamo več spletne strani, ki ne bi ponujala takšnih ali drugačnih oglasov. To je seveda povsem razumljivo, saj na ta način spletišča služijo, ne da bi morali uporabniki neposredno plačevati za uporabo strani. A vseeno se moramo strinjati, da vsi oglasi na spletu niso povsem posrečeni. V nekaterih primerih so spletni oglasi povsem nemoteči in se dobro vključijo v spletno stran, v drugih pa motijo uporabo spletišča ali pa so preprosto preveč vsiljivi in obiskovalce odganjajo.
Pomembno je, da imajo oglasi svoj namen. Ponekod so objavljeni brez posebnega namena, morda celo v nasprotju z namenom spletne strani. Najboljše spletne trgovine na primer nikoli ne bodo imele klasičnih spletnih oglasov, saj želijo vso pozornost usmeriti na svoje izdelke. To pomeni, da bomo zaman iskali oglasne pasice ali tekstovne povezave, prav tako ne bo nadležnih prikaznih sporočil. Seveda imajo najboljše spletne trgovine veliko promocijskega materiala za lastne vsebine, a to nikakor niso oglasi. Nekatere trgovine si vseeno privoščijo nekaj izhodnih povezav na druge strani, kar prav tako ni nujno oglaševanje. Tiste trgovine, ki pa uporabljajo klasične oglase, gotovo ne bodo ponudile optimalnega izkoristka, tudi med obiskovalci ne bodo vzbudile toliko zaupanja kot najboljše spletne trgovine.
Jasno je torej, da o učinkovitosti in primernosti oglaševanja odločajo različni dejavniki. V nekaterih primerih ni nujno, da so spletni oglasi vsiljivi oziroma da vplivajo na podobo ali funkcionalnost spletišča – preprosto niso primerni glede na namen spletne strani. Gotovo pa so zelo problematični tisti oglasi, ki ovirajo uporabo strani, pogosto se to zgodi pri neprilagojenih spletiščih, ki jih obiščemo z mobilnim telefonom ali z računalnikom z manjšim zaslonom. Oglasi prekrivajo druge vsebine ali druge elemente spletne strani in s tem ovirajo uporabo. Poleg tega so problematični spletni oglasi tudi z vidika, da lahko vplivajo na uvrstitev strani v spletnih iskalnikih.