Uspeh spletne strani ni določen le s tem, kaj spletišče vsebuje in kako urejamo vsebine na njem. Veliko dela bo treba postoriti tudi zunaj spletne strani, če bi radi dosegli kar najboljši možen učinek. Ni pa to enostavno, saj ti postopki pogosto zahtevajo nekaj več znanja, pa tudi več časa in predanosti kot tisti, ki jih izvajamo na sami spletni strani.
Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje seveda izvajamo zunaj strani. Med najbolj priljubljenimi sistemi je Google Ads, ki je zelo učinkovit, poleg tega pa tudi dokaj enostaven za uporabo. Google Ads lahko veliko prispeva k uspehu spletne strani, a to ni samoumevno – lahko povzroči tudi finančno izgubo, če sistema ne znamo uporabljati pravilno.
Vsekakor je najbolj pametno, da načrtovanje in izvedbo oglaševalske akcije zaupamo strokovnjaku. Na Google Ads se spoznajo praktično vsi strokovnjaki s področja spletnega oglaševanja. Seveda se splača najti takšnega, ki prepriča z izkušnjami in zagotovljenimi rezultati.
Spletna optimizacija
Spletna optimizacija je na dolgi rok še pomembnejša od oglaševanja, saj zagotovi stalen dotok obiskovalcev na spletno stran. Pomembna dimenzija optimizacije je off site optimizacija, ki se izvaja zunaj spletne strani. Seveda je treba za učinkovito optimizacijo veliko postoriti na sami spletni strani, ključno je oblikovanje kakovostnih vsebin in optimizacija prikaza, a prav tako pomembno vlogo ima off site optimizacija, ki dopolnjuje te postopke.
Off site optimizacija vključuje predvsem objavljanje vsebin na drugih spletiščih in pridobivanje povezav nazaj na ciljno spletno stran. Vedno bolj se pri optimizaciji koristijo tudi družbena omrežja, na katerih je možna zelo učinkovita off site optimizacija, ki jo lahko kombiniramo tudi z drugimi marketinškimi pristopi za boljši učinek. V vsakem primeru si lahko obetamo dobrega rezultata, če je optimizacija res celovita. Spet pa je pomembno, da za to delo izberemo zanesljivega strokovnjaka, saj gre za obsežen in dolgotrajen proces.