Ni dovolj, da imamo čudovito spletno stran, ki tudi dobro deluje. Neprestano je treba skrbeti za dotok novih obiskovalcev in seveda novih strank, pri tem pa moramo biti posebej pozorni na to, kaj počne konkurenca – hitro se lahko zgodi, da postanejo spletne strani neposrednih konkurentov bolj priljubljene in prevzamejo tudi glavnino potencialnih strank med spletnimi iskalci. Nujno je vzdrževanje spletnih strani na dolgi rok, hkrati pa je pametno opraviti še kaj za utrjevanje prisotnosti med ciljno publiko.
Vzdrževanje spletnih strani
Kar nekaj dobrih razlogov obstaja, zakaj je pametno spletno stran redno vzdrževati. En vidik je povsem tehnični, saj spletna infrastruktura zahteva redne osvežitve, posodobitve, popravke in podobne posege. To zagotavlja dobro delovanje skladno z razvojem preostale spletne tehnologije, pa tudi varnost pred nepridipravi, ki skušajo izkoristiti ranljivosti stare programske opreme.
Poleg tega je vzdrževanje spletnih strani smiselno tudi pri vsebini, ne samo pri tistih nujnih informacijah, ki jih je treba prilagoditi, če se spremenijo. Spletna stran se v veliki meri predstavlja prav s svojo vsebino, ki mora biti ažurna, zanimiva in informativna. Tudi to spada pod vzdrževanje spletnih strani.
Promocija
Povezano, a vendarle ločeno z vzdrževanjem pa se običajno opravljajo tudi promocijski ukrepi, predvsem oglaševanje. Med najbolj učinkovite in priljubljene na primer sodijo Facebook oglasi, s katerimi lahko izkoristimo še priljubljenost tega družbenega omrežja. Facebook oglasi so zelo učinkoviti, saj omogočajo natančno targetiranje ciljne publike, torej je moč doseči prav tiste interesente, ki bodo z veliko verjetnostjo postali stranke oziroma kupci. Obstajajo seveda tudi druge vrste oglaševanja, ki jih je pametno kombinirati s Facebook oglasi za kar najboljši učinek. To naj seveda storijo usposobljeni strokovnjaki z izkušnjami pri spletnem oglaševanju.
Promocijo pa posredno zagotavlja tudi optimizacija spletne strani, ki je spet nekoliko povezana z vzdrževanjem. Gre za ukrepe, ki pripomorejo k boljši uvrstitvi spletne strani v spletnih iskalnikih.